2013. január 10., csütörtök

A Fiamnak Be Kéne Illeszkednie - Byron Katie Videó


Fájdalmas azt hinni, hogy tudod, mi a legjobb a gyermekednek. És teljességgel reménytelen. (Byron Katie)

Nagy Zsuzsink elkészítette egy újabb, nagyon mély és megható videó feliratozását, fogadjátok szeretettel.

És a Szülő-Gyerek témában ajánlom felfrissítésre ezt a néhány korábbi bejegyzést:

Felelős vagyok a gyermekem boldogságáért, igaz ez?
Szülő-Gyermek kapcsolat 2.
Szülő-Gyermek Kapcsolat 3.

Még egyszer szeretném felhívni a figyelmeteket Zsuzsi feliratozási munkájának támogatására:
TÁMOGATÁSOK GYŰJTÉSE BYRON KATIE VIDEÓK FELIRATOZÁSÁHOZ - Amennyiben bármennyi anyagi lehetőségetek van, kérünk Benneteket, támogassátok Zsuzsi tevékenységét. Ehhez semmi mást nem kell tennetek, mint a következő számlaszámra utalni xy összeget Nagy Zsuzsanna névre: CIB Bank, 10701348-64652430-51100005. Természetesen ez lehet egyszeri vagy akár egy rendszeres hozzájárulás, ha úgy gondoljátok, hogy ezek a videók nektek és újabb érdeklődőknek is tudnak segíteni. Köszönjük szépen.

A fiamnak be kéne illeszkednie - Byron Katie videó:








3 megjegyzés:

  1. Torokszorító videó, köszönöm, h. én is láthattam!
    Épp tegnap töltöttem ítélőlapot a nagyobb lányomra, így ez most PONT nekem való:)
    A legfontosabb felismerésem az, h. NEKEM kell belátással lennem és tekintettel lennem a nehézségeinkre, nem neki:)

    VálaszTörlés