2011. május 2., hétfő

A Válasz Egyszerű: BOLDOG


„Minden történet, melyet magadról mesélsz, szenvedést okoz. És igaz történet nem létezik.” (Byron Katie)

Drága Andim,

Már lassan három hete, hogy részt vettem az általad oly nagy szívvel megtartott Önmunka Alaptréningen. Megmondom őszintén, úgy indultam neki, hogy még egy módszer, egy „kapaszkodó”, amit majd nem leszek képes használni, amibe nem leszek képes belekapaszkodni. Az egyetlen dolog, ami miatt jelentkeztem az a beléd vetett határtalan és feltétel nélküli bizalmam volt. Úgy gondoltam, hogy amiben te hiszel, az nem lehet rossz, amit te adsz át nekem, az nem válhat hátrányomra.  Ebben az egyben igazam volt. Nem vált hátrányomra.
A mi kis hosszúra sikeredett szombatunk után nem éreztem mást, mint zúgást a fejemben és ez nem azt jelenti, hogy egy méhkaptár mellett lakom és azt sem, hogy be kéne ruháznom egy új tévére. Úgy éreztem, minden, ami körülvesz hamis, minden, amit eddig éreztem, vagy minden, amitől féltem, vagy ami zavart, amik úgymond megkeserítették az életem, csak az én agyam vég nélküli szüleményei. Mondanom sem kell, hogy az elmúlt hetekben akaratlanul is megfigyeltem magam akár egy jó magánkopó, és szinte percenként fedeztem fel felesleges gondolatokat, hiedelmeket, amelyek tönkreteszik az életem. Kezdve a „Miért nem beszélget velem a férjem többet?” vagy „Miért nem tudok lefogyni?”, és a fő gonosz a „27 éves vagyok, nem tartok sehol, nem lesz belőlem senki!!!” hiedelmem.
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy azóta nem éreztettem férjecskémmel, hogy unalmas és munkamániás, vagy nem dobálóztam a már egy-két számmal kisebb nadrágokkal a lakásban, vagy nem voltak álmatlan éjszakáim a jövőm miatt, de egyben biztos vagyok: Elindultam egy úton, egy sárga köves úton, mely során képes leszek megérteni és használni a tőled kapott tudást, és melynek a végén talán még jobb lehetek régi fiatalabb gondtalanabb önmagamnál. Nem akarok én semmi olyat, melyet épp ebben a pillanatban nem tudok teljesíteni, nem akarok okosabb, vékonyabb és sikeresebb lenni, mert az ezek hiányától érzett hamis gondolataim soha nem fogják megengedni nekem. A félelmeim és hiedelmeim nélkül már most sikeresebb és csinosabb vagyok, mint valaha. Nem is gondolnád, hányszor teszem fel magamnak ezeket a kérdéseket: „Most kinek a dolgával foglalkozom?” „Igaz ez?”  „Mi lennék e nélkül a gondolat nélkül?”
A válasz egyszerű: BOLDOG.

Köszönöm Andi. Fru.

„Saját tapasztalatom az, hogy teljességben élek, és mindannyian ugyanezt tesszük. Ebben a békességben létezem. Semmit nem tudok. Semmit nem kell kitalálnom. Negyvenhárom évnyi, sehova nem vezető gondolkozással hagytam fel, és most már a nem-tudom elmében lakom. Ez pedig békét és örömöt hoz az életembe. És totális beteljesedettséggel figyelek mindent kibontakozni a szemem láttára – saját magamként.” (Byron Katie)

2 megjegyzés:

  1. Elengedés. Erről szól az újhold, május 3-án.

    Kilépés. Erről szól a jelenlegi csillagkép: az összes gyorsmozgású bolygó elhagyja a halak csillagképet, illetve a Nap cet csillagkép száját.

    Andi írásaival lelki párhuzamban lévő írások nagy szeretettel a http://csillagmag.hu oldalon, Magyarország egyetlen asztrozófiai lelki blogja.

    Ez a megjegyzés nem akar reklám lenni, egy lelkes rajongó írta nagy szeretettel, mert rengeteget lehet meríteni a két blogból, mindkettő gyakran frissül és igazi lelki emberek írják.

    András

    VálaszTörlés
  2. Kedves András, Te melyik András vagy? :) Csak kíváncsiskodom, mert pont Andrásból legalább hárman sürgölődtök a blog körül. Ha a hold is támogat minket, akkor szuper! Én semennyire nem konyítok az asztrozófiához, de a Csillagmagot az utóbbi időben olvasgattam néhányszor, tetszik, és az a gondolatom támadt közben, hogy ha Balázs, a blog írója ismerné a Munkát, akkor nagyon jól tudná "összealkalmazni" a kettőt. És ha ennek így köll egyszer lennie, akkor így is lesz. :)
    Szeretettel, köszönettel, Andi

    VálaszTörlés