2017. március 20., hétfő

Expressz Vonat Tempóban Érzem a Gyógyulást




Egy Drága Kliensem friss tapasztalatait osztom meg örömmel, köszönöm neki, hogy vette a fáradságot és leírta. Nagyon hálás vagyok, hogy ilyen Csodás Emberekkel hoz össze az Élet, és ilyen hatást gyakorol rájuk a közös munkánk. 💞

"Szia Andi! Megpróbálom összefoglalni a Veled való munka folyamán szerzett tapasztalataimat, remélem sikerül.

Évek óta olvasom az írásaidat és mindig tudtam, hogy egyszer nagyon szeretnék majd elmenni hozzád. Részben azért, mert a „könnyű, gondtalan, remény-árusító, pillanatok alatti probléma megoldást” ígérő, jelenleg divatos spiri szlogenektől mindig mentesek az írásaid, és ez a látásmód sokkal közelebb állt ahhoz a valósághoz, amit magamban éltem és amit magam körül látok. Nálad láttam annak esélyét, hogy azok az elvont fogalmak, amiket gyakran használ manapság az ezo világ, egy valódi belső tudássá érnek majd a közös munka során, és választ kapok arra a kérdésre is,hogy „jó-jó, értem,hogy mit kell csinálni, de HOGYAN?”. Hogyan szeressem önmagam, hogyan engedjem el, hogyan...

Mindig úgy éreztem, hogy Te valóban reálisan látod az emberi lét témáit, problémáit, és azt is látod, hogy miből milyen úton lehet kijönni. Érezhető volt a Tudás és a hatalmas tapasztalat minden szavad mögött.

Miután személyesen is találkoztunk és elkezdtünk dolgozni, azt kell mondjam, minden várakozásomat, melyek eleve nagyon pozitívak voltak, felülmúlta a valóság. 👩Éveket töltöttem már el olyan módszerekkel, melyek hitrendszerekkel foglalkoztak, magam is elvégeztem rengeteg ilyen tanfolyamot, éveket meditáltam, rengeteg oldáson vettem részt.  Ezek minden bizonnyal szükséges előfeltételei voltak annak,hogy eljussak oda, hogy kapcsolatba lépjek a testemmel és az érzéseimmel is az elmém mellett - és azt kell mondjam, nekem ez maga a csoda.

Most először találkoztam a valóságban a belső gyermekemmel. Eddig ez egy elvont fogalom volt számomra, tudtam, hogy van, de azt se tudtam hol keressem. Most érezhető valósággá vált a vele való kapcsolat, és ezt teljes mértékben Neked köszönhetem. Hihetetlen nagy megértés volt az is, amikor megkérdeztem Tőled, hogy „de Andi, mit jelent az az Önmagunkkal kapcsolódás - ki az az Önmagunk, hol van?” És a válasz az volt: "ezt nem kell túlmisztifikálni, ez pontosan azt jelenti, amit most csinálunk, hogy kapcsolatba lépsz az érzéseiddel, a mögöttük rejlő gondolatokkal " - és ez a mondat maga volt a megvilágosodás számomra, most már tudom, hogy a „Szeresd Önmagad” és társai jellegű mondatok mire is vonatkoznak. Szerintem a legtöbb ember nem is érti, hogy kit kell szeretnie, amikor ezt a mondatot hallja.

Hasonló példákat tudnék még sorolni, de talán ez is mutatja, hogy a legnagyobb érték számomra a valódi kapcsolódás önmagamhoz gyakorlati útjának megtalálása. Ez egy nagyon új tapasztalás nekem, és expressz vonat tempóban érzem a gyógyulást.

A Te szereped ebben hatalmas, az a biztonságos, támogató, szeretetteli közeg, amit tapasztalok, a folyamatos jelenlét a konzultációk között is elérhető vagy mindig és érdemi támogatást nyújtasz emailen, ha épp elakadok vagy dilemmám van, és nem utolsó sorban a teljesen egyértelmű mély és alapos tudás, mellyel vezetsz az úton, mindig ráérezve, hogy mit kell  kérdezni, mivel kell foglalkozni.


Mindig szerencsésnek éreztem magam, hogy olyan segítőkkel járhattam az utam, akik tényleg az adott pillanatban rengeteget tudtak hozzátenni az  életemhez, de perpillanat Te vagy a csúcs, és ez még így is marad egy ideig biztos. 😊"

Az ÖnMunka lényege az önkapcsolódás, az önfelnevelés, az önfelismerés, az önmagadért való felelősségvállalás és az önszeretet. Ha felém hoz az utad, szeretettel látlak Egyéni konzultációs csomagon vagy csoportos formában:


Integrált ÖnMunka Alapcsomag (3 nap kiscsoportos tréning+1X90 perces skype-os egyéni konzultáció) 2017. április 28-30. Részletekért kattints ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése