2017. június 21., szerda

Utolsó Lehetőség, 3 napos Integrált ÖnMunka Alapcsomag, Július 16-18.



UTOLSÓ LEHETŐSÉG az igen sűrű, mélyen megmozgató, teljesen egyedi tematikájú és felépítésű, 3-napos ÖnMunka Alapcsomag elvégzésére. 3 nap minicsoport, plusz egy skype-os egyéni konzultáció. Ha eddig tervezgetted, ne halogasd tovább. Látlak szeretettel. Minden részletet ide kattintva találsz:

Az utolsó szokásos jellegű 3 napos ÖnMunka Alapcsomag időpontja: 2017. július 16-18. Részleteket ide kattintva találsz.


Két résztvevőm dióhéjben megfogalmazott tapasztalata:

A CSONK RÉSZEIM KIHAJTOTTAK ÉS NÖVEKEDNEK SZÉPEN. "Nagyon hálás vagyok két hónap után is még Neked (és a többi csoporttagnak is), irtó fontos dolgokat tanultam az Alaptréningen és azóta. És még mindig tanulok, főleg arról milyen bensőséges kapcsolatban lenni az érzéseimmel, a testemmel, és amire eredetileg nem számítottam, de oly fontos számomra is, más emberekkel! Úgy érzem, két hónap alatt ez utóbbiak „exponenciálisan javultak”. Alapvetően eléggé egy pusztai farkas típus voltam, belül brutál magányos.
Ami egészen megdöbbentő, hogy nem szorongok már, vagy amikor igen, akkor sem úgy… Amikor szorongok, csak szorongok, és figyelgetem. És nem szorongok azért, mert szorongok. Olyan mintha magabiztos lennék, akkor is, amikor bizonytalan vagyok. Lassan még képes leszek saját magamat is felvállalni, ahogy vagyok. Ez nem is olyan régen lehetetlennek tűnt.
Úgy foglalnám össze, a tréningen megjelent kép nyomán, hogy a „csonk részeim” kihajtottak, és növekednek szépen…" 






"A tréning után úgy döntöttem, meg akarom ismerni ezt a "kis csodabogarat", akivel 52 éve együtt vagyok, és ilyen türelmesen várta, hogy rájöjjek végre, hogy csak RÁ/M kell figyelnem, szeretnem és elfogadnom olyannak, amilyen. Nagyon sokat segített, ahogyan végigvezettél a témámon, mert akkor láttam meg, hogy más helyzetekben is mennyi tévhittel működöm. Nagyon köszönöm!!! Az írásaid is fantasztikusak a zárt csoportban, folyamatosan erőt fogok belőlük gyűjteni. Örülök, hogy megismerhettelek! Igazán karizmatikus egyéniség vagy és nagyon jól csinálod, amit csinálsz!"

Ősztől megújult tematikával, rendszerrel megyek tovább. Megtisztelsz, ha a továbbiakban is velem tartasz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése